Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Les vendes han estat fluixes. Els llibreters confien en què millorin durant l'horabaixa
El mal temps ha deslluït el dia de Sant Jordi, però hi ha llibreters que tot i la pluja han volgut sortir al carrer. És el dia que més esperen, perquè un bon Sant Jordi els permet fer quadrar els números.
Per això, se les han enginyat per, d’una manera o una altra, ser-hi presents i continuar oferint llibres. De fet, moltes de les compres s’han traslladat de les paradetes als interiors.
Algunes signatures de llibres s’han suspès. D’altres, han canviat d’ubicació a darrera hora. Com les de dos companys d’aquesta casa, que han publicat llibres recentment.
Al migdia, la pluja ha aturat una mica. Els lectors han començat a comparèixer. Els llibreters esperen que les vendes, de moment fluixes, millorin durant l’horabaixa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana