La Federació Hotelera de Mallorca ha assegurat que abans de limitar l’entrada de cotxes a l’illa, primer cal millorar-ne la mobilitat, sobretot pel que fa al transport públic. Unes declaracions que s’han produït després de la reunió que la Federació ha mantingut amb el departament de carreteres del Consell per abordar les diferents propostes de l’estudi de càrrega. La presidenta de la Federació, Maria Frontera, ha alabat la iniciativa dels aparcaments dissuasius, tot i que ha assegurat que només és una primera passa.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa