CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Hi han assistit experts de Malàisia i Tailàndia
Té propietats nutritives úniques i és un reconegut antioxidant. La figa és la protagonista d’un congrés internacional que se celebra aquests dies a Mallorca.
Monserrat Pons, farmacèutic de professió, és qui gestiona la finca experimental de Son Mut Nou, a Llucmajor, i ha impulsat la primera trobada entre experts d’arreu del món. La figa s’obre camí fins i tot a països com Malàisia i Tailàndia.
A les Illes s’han consumit històricament, tant fresques com seques, i han servit de menjar pel bestiar quan n’hi havia excedent. Avui, aquest fruit lluita per no caure en l’oblit.
Per això, Monserrat Pons les defensa i promociona. N’hi ha tantes varietats com paladars i tothom hi pot trobar la seva.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant 40 minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments