Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

La tercera edició de la mostra, que se celebrarà del 20 al 24 de setembre a Palma, reforçarà vincles amb el País Valencià i Catalunya
Les arts escèniques i la música de les Balears tindran un important mostrador internacional a la Fira B!, que ja arriba a la tercera edició.
Se celebrarà del 20 al 24 de setembre a Palma amb un programa en el qual es reforcen els vincles amb el País Valencià i Catalunya.
La consellera de Cultura, Participació i Esports, Fanny Tur, ha presentat aquest dimarts la programació de la mostra com un exemple de la “col·laboració entre els governs balear, valencià i català per impulsar la llengua i la cultura catalanes”.
Una fira per a professionals que també és oberta al públic i en què hi haurà les actuacions dels grups musicals Bearoid o el Día Eléctrico. També la compositora Marta Elka figura al cartell d’artistes de jazz, cançó d’autor o músiques del món, així com diferents obres de teatre.
Una de les novetats d’aquesta edició és que el mercat d’espectacles “es fusionarà el dissabte 23 de setembre amb la Nit de l’Art de Palma”, destaca el Govern, que precisa que aquesta “simbiosi” consistirà principalment en l’actuació d’artistes d’electrònica en algunes galeries.
La Fira B! vol donar a conèixer les darreres i més representatives propostes escèniques.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull