El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
S'ha encès un fogueró que simulava l'avís que es donava a les colles de treballadors per iniciar les feines de recollida i càrrega de la sal
Darrera jornada de la Fira de la Sal a Eivissa, una celebració que recorda l’ofici i la vida dels saliners i li ret homenatge. Aquest diumenge s’ha encès un fogueró, que simulava l’avís que es donava a les colles de treballadors per iniciar les feines de recollida i càrrega de la sal.
Un ingredient històricament preuat per conservar aliments i com a moneda de canvi. La Fira de la Sal ha inclòs conferències i exposicions sobre el món saliner, observació d’aus del parc natural, excursions i rutes en bicicleta a la torres de sa Sal Rossa i al pou des Carbó del segle 18, així com mercats d’artesania i productes ecològics.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta