Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'estat d'alarma ha obligat a suspendre una de les fires més multitudinàries del a zona nord de Mallorca.
Des de convidar als alcudiecs a cuinar plats fets amb sípia fins, a tallers per youtube de temàtica marinera. Així se celebrarà enguany la Fira Nàutica i de la Sípia d’Alcúdia, per mor l’estat d’alarma que obliga els ciutadans a romandra a casa.
L’Ajuntament ha preparat un programa per animar als alcudiencs a que celebrin, en la mesura que puguin la fira que donava inici a la temporada turística per a comerços i restaurants.
Un dels actes que es repetiran al llarg del cap de setmana és la sonada de corns. Un símbol mariner que enguany servirà d’unió entre els veïnats. I es farà una programació especial a través d’Alcúdia Ràdio.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys