Un miler de persones, afectades per una apagada elèctrica a Platja de Palma
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Els productors d'oli mallorquí es recuperen de la pandèmia
Les mulles de pa eren continues a la Plaça Major, la segona edició de la Fira de l’Oli té arrels milenàries i és el primer pic que no se celebra a la Plaça del Banc de l’Oli.
Hi ha uns mil productors d’oli a Mallorca i unes tretze tafones que enguany han produït més de mig milió de litres d’aquest producte. El sector, ja es recupera de les dificultats de la pandèmia.
Gairabé tot el producte de la fira és ecològic, i això suposa un esforç afegit. Però els estrangers ho valoren a l’hora de comprar. El toc musical l’han posat una vintena de ballarins de l’Escola de Música i Danses de Mallorca. Tota una traca final per tancar la fira.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia