Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Serà els dies 12, 13 i 14 de novembre i no hi haurà mostra d'animals per mor de la llengua blava que afecta el bestiar
150
Per primera vegada, la Fira de Pollença té entitat digital pròpia. L’Ajuntament ha desenvolupat un web on es poden consultar les activitats i els horaris de la fira. També s’han creat perfils a les principals plataformes socials. Podeu trobar-los a facebook i instagram clicant @lafirapollenca i el hashtag #firadepollença.
Un dels aspectes destacats de la Fira és l’edició 38 de la Mostra d’Artesania al Claustre de Sant Domingo i que enguany s’ha rebatejat amb el nom Espai XX/21.
La Plaça Major serà un punt de trobada per al teixit empresarial i local, mentre que les atraccions infantils estaran ubicades a l’Avinguda de l’Argentina i part de carrer Cecili Metel.
Cal destacar que enguany no hi haurà Mostra d’Animals per mor de la llengua blava que afecta el bestiar.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor