Protesten per exigir preservar els camins públics de Menorca
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Serà els dies 12, 13 i 14 de novembre i no hi haurà mostra d'animals per mor de la llengua blava que afecta el bestiar
210
Per primera vegada, la Fira de Pollença té entitat digital pròpia. L’Ajuntament ha desenvolupat un web on es poden consultar les activitats i els horaris de la fira. També s’han creat perfils a les principals plataformes socials. Podeu trobar-los a facebook i instagram clicant @lafirapollenca i el hashtag #firadepollença.
Un dels aspectes destacats de la Fira és l’edició 38 de la Mostra d’Artesania al Claustre de Sant Domingo i que enguany s’ha rebatejat amb el nom Espai XX/21.
La Plaça Major serà un punt de trobada per al teixit empresarial i local, mentre que les atraccions infantils estaran ubicades a l’Avinguda de l’Argentina i part de carrer Cecili Metel.
Cal destacar que enguany no hi haurà Mostra d’Animals per mor de la llengua blava que afecta el bestiar.
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya