Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Arriba plena de novetats i en un moment de bones perspectives per al sector, tot i que preocupa la falta de mà d'obra i l'increment de costos
Horeca, la principal fira del sector de l’hostaleria, la restauració i el càtering a les Illes, ha inaugurat la seva sisena edició a Palma. Hi participen més de 120 expositors i se’n preveu igualar o superar les xifres de 2022, quan visitaren la fira 12.000 persones.
La fira arriba plena de novetats i en un moment de bones perspectives per al sector, a punt de reactivar-se per a la temporada turística. Els empresaris confien que el 2023 sigui ja l’any de la plena recuperació.
No obstant, hi continua havent obstacles que cal superar, com la manca de professionals qualificats. Els professionals avisen que s’hi ha de posar remei, perquè si no a mitjà o llarg termini alguns establiments es podrien veure obligats a reduir el servei i tancar més dies del que és habitual.
Un altre obstacle és l’alta inflació; l’encariment de preus està, fins i tot, aturant alguns projectes previstos a Mallorca.
El producte local és un dels protagonistes i és reivindicat per les marques, els xefs i els distribuïdors. Un producte que -tothom hi coincideix- ha sortit enfortit de la pandèmia.
Horeca romandrà al Velòdrom Illes Balears fins dimecres, dia 8 de febrer. A més, arribarà el mes que ve a Eivissa, del 8 al 10 de març, i més tard obrirà portes a Menorca: del 22 al 24 de març, a Maó.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals