El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El moll Vell serà del 25 al 28 d'abril l'escenari d'aquesta nova edició que tindrà 300 empreses i 600 embarcacions exposades
Dijous es donarà al sus a la Palma International Boat Show (PIBS), una de les fires nàutiques de referència de la Mediterrània. El moll Vell ja s’està condicionant per una edició molt especial, la del 40è aniversari. Un acte que cada any que passa creix. Enguany hi haurà 25 expositors més que a 2023 arribant als 295 i hi haurà 600 embarcacions, 260 de les quals estaran amarrades al mateix moll. La intenció, a causa que l’espai és finit, és continuar creixent però de manera sostenible i posant per davant la qualitat a la quantitat.
El moll Vell es prepara per rebre una nova edició de la fira nàutica. Enguany serà especial perquè se’n celebra la 40a edició. El creixement de la cita ha estat imparable i la nova edició tindrà 25 empreses noves pujant fins als 295 expositors. La demanda és alta; hi ha empreses que han quedat fora d’aquest esdeveniment. La fidelització ha estat clau a l’hora d’escollir.
La Conselleria té clar que aquest any vol analitzar l’impacte real que té la Palma Internacional Boat Show a Ciutat i a l’illa.
La indústria nàutica, que factura 1.100 milions d’euros anuals i aporta 5.000 llocs de treball directes, és un dels sectors estratègics.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades