Tot i això, algunes drassanes registren molta d'activitat
La fira nàutica de Palma acaba aquest dissabte amb una previsió al tancament de 30.000 visitants, la mateixa xifra que l’any passat. S’hi troben tecnologia, innovació i novetats. Per exemple, s’hi ha mostrat un sistema que serveix per apujar i davallar les defenses de manera automàtica, imprescindible quan hom navega tot sol.
També s’hi han vist una embarcació auxiliar petita, estable i elèctrica i un sistema de timó amb pilot automàtic. Pel que fa a aquest darrer invent, només cal dibuixar el recorregut i l’embarcació t’hi du tota sola. Això sí, s’ha d’anar alerta per si hi ha cap escull. Els visitants, així mateix, han pogut veure motors elèctrics per complir amb els criteris ambientals actuals.
Enguany, ja s’han matriculat 138 embarcacions d’esbarjo, quan l’any passat varen ser més de 600. Els constructors d’embarcacions recreatives adverteixen, però, que les vendes són inferiors a altres anys. Tot i això, algunes drassanes registren molta d’activitat, com és el cas d’un fabricant de Menorca, que assegura que ells mateixos formen els seus treballadors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració