CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El ministeri públic considera que ha quedat acreditat que va existir un delicte continuat d'agressió sexual en grup
La Fiscalia afirma que els cinc joves acusats de violar una al·lota de 18 anys als Sanfermines de 2016 van actuar de manera conjunta i coordinada. Aquest fet, segons la fiscal, va deixar la víctima sotmesa i sense possibilitat de resistència.
En la primera sessió del judici de “La Manada”, a porta oberta, les acusacions han presentat les seves conclusions. El ministeri públic considera que ha quedat acreditat que va existir un delicte continuat d’agressió sexual en grup. L’advocat de la jove ha mantingut la petició de 24 anys de presó per a cadascun dels acusats.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició