Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El ministeri públic considera que ha quedat acreditat que va existir un delicte continuat d'agressió sexual en grup
La Fiscalia afirma que els cinc joves acusats de violar una al·lota de 18 anys als Sanfermines de 2016 van actuar de manera conjunta i coordinada. Aquest fet, segons la fiscal, va deixar la víctima sotmesa i sense possibilitat de resistència.
En la primera sessió del judici de “La Manada”, a porta oberta, les acusacions han presentat les seves conclusions. El ministeri públic considera que ha quedat acreditat que va existir un delicte continuat d’agressió sexual en grup. L’advocat de la jove ha mantingut la petició de 24 anys de presó per a cadascun dels acusats.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç