Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El ministeri fiscal demana per al magnat de l'oci nocturn una pena d'un any i sis mesos de presó per tinença il·lícita d'armes
Bartomeu Cursach passava a disposició judicial el passat mes de març, el mateix dia en què va ser enviat a presó preventiva sense fiança. /EFE
116La Fiscalia Anticorrupció acusa Bartomeu Cursach de tenir il·legalment una arma llesta per disparar davall del llit i més de 600 cartutxos dins diverses caixes. En el seu escrit d’acusació, el ministeri fiscal destaca que l’acusat, que dia 28 de febrer complirà un any en presó preventiva, no té llicència d’armes.
A més, detalla l’escrit, la carabina, importada il·legalment dels Estats Units, no està inscrita en el registre d’armes. Per tot això, l’acusa d’un delicte de tinença il·lícita d’armes de foc i demana per a ell una pena d’un any i sis mesos de presó i la privació del dret de tinença d’armes durant un temps estimat de quatre anys.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part