Els centres educatius hauran d'informar quan detectin casos d'inassistència injustificada a les aules
144
La Fiscalia adverteix que iniciarà accions legals contra els pares que no duguin els seus fills a l’escola. En un comunicat, emès en les darreres hores, el fiscal de la sala de menors recorda que l’escolarització és obligatòria entre els 6 i els 16 anys i adverteix que la desatenció “voluntària, injustificada i persistent” d’aquesta obligatorietat tindrà conseqüències legals.
També explica que els centres educatius són els que hauran d’informar quan detectin casos d’absència injustificada a les aules.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda