Un miler de persones, afectades per una apagada elèctrica a Platja de Palma
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Els delictes sexuals i els de violència de gènere han augmentat a les Illes el 2019
La Fiscalia de Balears ha arxivat la investigació d’una presumpta xarxa de personal de l’IMAS per prostituir menors tutelats. Ho ha anunciat el fiscal en cap, Bartomeu Barceló, durant la seva compareixença al Parlament. Barceló ha explicat que fa uns dies va acceptar la proposta d’arxivar el cas formulada pel fiscal de menors que ha investigat els fets en els darrers mesos.
Els delictes sexuals a les Illes han augmentat el 2019. Per contra, han davallat les agressions sexuals. Així ho ha assenyalat el fiscal cap en la presentació de la Memòria de la Fiscalia de l’any passat a la cambra. Tot i que hi ha un descens generalitzat de la criminalitat, els delictes per violència de gènere han pujat un 12 per cent. Els més freqüents són els delictes contra el patrimoni i els de lesions. Barceló s’ha mostrat preocupat per un possible increment de robatoris a causa de la situació derivada de la COVID-19.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106