Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El jove investigat, de 16 anys d'edat, va ser detingut i posat en llibertat
Els fets tengueren lloc aquest dimarts passat. Segons fonts del centre escolar, la primera agressió va ocórrer després que un menut va ferir accidentalment amb una pilota un altre alumne de 16 anys del mateix centre escolar. El presumpte agressor va respondre, diu el centre, amb diversos cops de puny al més menut, que va ser atès a l’hospital d’Inca amb ferides de consideració a un ull.
La direcció de l’escola va expulsar temporalment l’agressor, que, en acabar la jornada escolar, va agredir, fora del centre i acompanyat d’un grup d’amics, un altre alumne, familiar del primer menut colpejat.
Poc després, la Guàrdia Civil d’Inca va detenir l’agressor, que aviat va quedar en llibertat perquè és menor d’edat. Tant el centre escolar com la família dels agredits han interposat una denúncia. La Fiscalia de Menors s’ha fet càrrec de la investigació.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades