Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El Ministeri Públic considera que, durant el confinament forçós dels joves, es varen vulnerar drets fonamentals
La fiscalia del Tribunal Suprem ha interposat, aquest dijous, un recurs de cassació contra la sentència dictada pel Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears relativa al confinament forçós aquest estiu dels estudiants en viatge d’estudis a Mallorca. La fiscalia entén que la decisió del TSJIB d’avalar el confinament decretat pel Govern dels estudiants que havien donat negatiu o no s’havien fet la prova, no s’ajusta a dret. Considera que es varen vulnerar drets fonamentals com la llibertat de moviment. Ara el Tribunal Suprem s’haurà de pronunciar sobre aquesta causa.
Recordem que l’Advocacia de la Comunitat Autònoma ha demanat l’arxivament de la causa judicial contra la directora general de Salut Pública, Maria Antònia Font, per un presumpte delicte de prevaricació i detenció il·legal després de fer-se pública la sentència del TSJIB.
El TSJIB avala el confinament forçós dels menors que vengueren de viatge d’estudis
El Govern sol·licita l’arxiu de la causa oberta contra la directora general de Salut Pública
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions