L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Un dels acusats ha estat multat quan es dirigia al judici, per conduir i parlar pel mòbil
A partir del pròxim dimarts l’Audiència Provincial acollirà un judici per narcotràfic, amb 9 acusats.
A la vista prèvia, celebrada aquest divendres, no hi ha hagut acord entre les parts. A més, un dels inculpats no ha comparegut. Segons la seva defensa, de camí cap a Palma, ha estat interceptat parlant pel mòbil i conduint i la Guàrdia Civil l’ha aturat per multar-lo.
Segons el fiscal, entre els anys 2017 i 2018, els acusats formaven una banda organitzada que duia i comercialitzava droga a Manacor. La fiscalia demana per als acusats penes que sumen prop de 74 anys de presó.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis