El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La Fiscalia demana el sobreseïment del cas
A partir d’aquest dilluns, el Jutjat Penal 1 d’Eivissa obrirà la vista oral pel cas de l’enfonsament del vaixell mercant ‘Don Pedro’, del qual es varen complir 10 anys el juliol passat. Un cas en què la Fiscalia descarta cap indici de delicte, ni imprudent ni ambiental i del qual, per tant, en principi en demanarà el sobreseïment.
Es compleixen 10 anys de l’enfonsament del vaixell mercant ‘Don Pedro‘ a Eivissa. Al vídeo es poden veure imatges inédites de l’escull on viuen una gran quantitat d’animals i plantes.
L’embarcació va xocar contra un illot a una milla del port d’Eivissa entre les 3 i les 4 de la matinada de l’11 de juliol del 2007 i va obligar a tancar tres platges després d’enfonsar-se amb vint persones a bord. Fa 142 metres d’eslora i són les restes d’un vaixell naufragat bussejable més gran del mediterrani, la qual cosa el converteix en tot un atractiu turístic.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle