La Fiscalia demana el sobreseïment del cas
A partir d’aquest dilluns, el Jutjat Penal 1 d’Eivissa obrirà la vista oral pel cas de l’enfonsament del vaixell mercant ‘Don Pedro’, del qual es varen complir 10 anys el juliol passat. Un cas en què la Fiscalia descarta cap indici de delicte, ni imprudent ni ambiental i del qual, per tant, en principi en demanarà el sobreseïment.
Es compleixen 10 anys de l’enfonsament del vaixell mercant ‘Don Pedro‘ a Eivissa. Al vídeo es poden veure imatges inédites de l’escull on viuen una gran quantitat d’animals i plantes.
L’embarcació va xocar contra un illot a una milla del port d’Eivissa entre les 3 i les 4 de la matinada de l’11 de juliol del 2007 i va obligar a tancar tres platges després d’enfonsar-se amb vint persones a bord. Fa 142 metres d’eslora i són les restes d’un vaixell naufragat bussejable més gran del mediterrani, la qual cosa el converteix en tot un atractiu turístic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració