Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Són dades que es desprenen de la Memòria de la Fiscalia de les Balears 2022. També preocupa l'augment d'ingressos psiquiàtrics de menors
135
Augmenten de manera preocupant tots els delictes protagonitzats per menors a les Balears. Especialment, els relatius a la integritat física, els maltractaments intrafamiliars i els delictes sexuals. Informació que s’extreu de la darrera Memòria de la Fiscalia de les Balears, corresponent a l’any 2022.
Així mateix, l’any passat, la Fiscalia va intervenir en més de 400 casos d’abús sexual, una setantena d’agressions sexuals i més de 82 casos de violència de gènere comesos per menors a les Illes. A més, hagué d’intervenir en més de mig milenar de delictes de lesions, més de 130 robatoris amb força i més d’un centenar amb violència i intimidació.


També preocupa el nombre d’ingressos psiquiàtrics de menors, sobretot d’al·lotes per intents autolítics. Una situació que va en augment, i el fiscal delegat de la secció aquí a les Illes, José Díaz Cappa, alerta que el dèficit material per atendre tots aquests casos és, ara mateix, “totalment insostenible”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat