Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
El jurat popular es reunirà i es mantindrà incomunicat fins a emetre un veredicte
Pendent de veredicte. Així ha quedat aquest dimecres el judici contra l’home acusat de matar la seva dona al barri de Son Cotoner, a Palma.
El fiscal i l’acusació particular, exercida per l’Advocacia de la Comunitat, mantenen que es tracta d’un assassinat i un delicte de maltractament, mentre que la defensa diu que el crim va ser un homicidi imprudent.
El fiscal, que manté la petició de 25 anys de presó, veu “clar” que l’home va cometre un delicte d’assassinat amb agreujant de parentiu i de gènere perquè existeix traïdoria, ja que tenia “intenció de matar” la seva dona.
La sessió ha acabat amb la darrera paraula de l’acusat, el qual ha demanat al jurat una darrera oportunitat i ha dit que estimava molt la víctima.
Aquest dijous el jurat popular es reunirà i es mantindrà incomunicat fins a emetre un veredicte.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats