Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Aquest dilluns s'ha reprès a l'Audiència Nacional el judici contra el major dels Mossos
Aquest dilluns s’ha reprès a l’Audiència Nacional el judici contra el major dels Mossos Josep Lluís Trapero i la cúpula de la policia autonòmica catalana per la seva actuació durant els mesos del procés.
La Fiscalia ha rebaixat l’acusació contra Trapero d’un delicte inicial de rebel·lió a un de sedició pel qual demana una condemna de 10 anys de presó. Fins i tot, planteja com a alternativa una condemna per desobediència, delicte que comporta penes de multa i inhabilitació, però node presó.
El judici s’ha suspès els darrers mesos a causa de la pandèmia.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores