La flama del Correllengua Agermanat ja recorr les Illes Balears. Després d’encetar-se ahir a Formentera, avui és el torn d’Eivissa, on aquesta tarda els corredors han entrat a Vila amb la torxa.
Aquesta iniciativa va néixer a Mallorca l’any 1995 i que, amb el pas del temps, s’ha estès a tots els territoris de parla catalana. La jornada d’avui finalitzarà amb un concert de Sopa de Cabra i d’Isidor Marí, ja en marxa al Portal Nou de Vila. Demà, la flama es dirigirà cap a Menorca i dissabte i diumenge serà a Mallorca.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa