Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'Executiu demana al Govern central poder compatibilitzar aquesta renda amb l'Ingrés Mínim Vital quan es posi en marxa
La flexibilització de la Renda Social Garantida, de 459 euros mensuals, afavorirà 1.800 famílies de les Balears. Davant l’impacte de la pandèmia, el Govern ha fet extensible aquesta prestació als residents majors de 18 anys sense ingressos. No hauran de presentar documentació, sinó que els treballadors socials elaboraran un informe per certificar la carència de recursos.
A més, a través de les entitats del tercer sector s’arribarà a aquelles famílies sense compte corrent que treballen en l’economia submergida.
A les Balears, la Renda Social Garantida té 8.500 titulars i més de 12.000 beneficiaris. Davant la intenció del Govern central d’implementar un Ingrés Mínim Vital per fer front al coronavirus, l’Executiu autonòmic demana compatibilitzar-lo amb la renda social
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania