societat
Diumenge, sol, bon paisatge i un lleuger vent de mestral que no és obstacle perquè moltes famílies i parelles de Sant Lluís i altres punts de l’illa es tirin al Camí de Cavalls per gaudir d’una jornada relaxant en contacte directe amb el medi ambient, entre el mar i la costa. El tram entre Punta Prima i Alcalfar és un dels més concorreguts. Entre tantes ordres i restriccions per la crisi sanitària, el que ve de gust és estirar les cames i deixar els problemes a casa.
Des de l’extrem nord de la platja de Punta Prima, el camí transcorre arran de costa per una zona de marina baixa. La fórmula és infal·lible: senderisme per exorcitzar els fantasmes de la pandèmia.
Aprofitar els diumenges i el sol per passejar pot ser la millor venjança contra les restriccions a la llibertat de moviments d’una pandèmia que tots volem veure lluny de les nostres vides al més aviat possible.
Cercador |
Ja han repartit més de 100.000 mascaretes i altra material a docents i alumnes de l'ensenyament públic
Jarabo considera que aquesta mesura és una passa "per canviar les polítiques d'habitatge"
El grup d'acció local Leader ho implanta en col·laboració amb l'empresa alemanya Secalflor
Govern i Consell de Mallorca organitzen diferents activitats en línia per fer sentir la veu feminista