Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El tram del Camí de Cavalls entre Punta Prima i Alcaufar és un dels més concorreguts els diumenges pels menorquins i residents
Diumenge, sol, bon paisatge i un lleuger vent de mestral que no és obstacle perquè moltes famílies i parelles de Sant Lluís i altres punts de l’illa es tirin al Camí de Cavalls per gaudir d’una jornada relaxant en contacte directe amb el medi ambient, entre el mar i la costa. El tram entre Punta Prima i Alcalfar és un dels més concorreguts. Entre tantes ordres i restriccions per la crisi sanitària, el que ve de gust és estirar les cames i deixar els problemes a casa.
Des de l’extrem nord de la platja de Punta Prima, el camí transcorre arran de costa per una zona de marina baixa. La fórmula és infal·lible: senderisme per exorcitzar els fantasmes de la pandèmia.
Aprofitar els diumenges i el sol per passejar pot ser la millor venjança contra les restriccions a la llibertat de moviments d’una pandèmia que tots volem veure lluny de les nostres vides al més aviat possible.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles