Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Tot i això, les altes temperatures sí que han obligat a escurçar el "jaleo" de diumenge passat
A Menorca, el sol no ha donat treva als fornellers durant el segon dia de les festes de Sant Antoni. Tot i això, la calor i les altes temperatures de diumenge passat no han impedit que els carrers del nucli costaner s’hagin omplert d’ambient i ganes de festa de de bon matí.
A les 8 i mitja del matí, la banda de música des Mercadal ja tocava diana pels carrers de Fornells. El poble, a poc a poc, despertava impacient per veure com el fabioler iniciava el replec de caixers del segon dia de festes. El fabiol ha sonat a les 9 del matí, amb la primera visita de la caixera fadrina, i a poc a poc s’han afegit la resta de caixers i caixeres que formen la qualcada. Tots junts han anat a cercar el caixer capellà a la plaça de l’Església i, seguidament, han anat a cercar la caixera batlessa.
El sol, la calor, i les temperatures tan elevades no han frenat les ganes de festa als fornellers… Però sí que han obligat a escurçar el jaleo d’aquest diumenge, que ha suprimit una de les tres voltes.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària