Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La decisió és temporal i es pren després de l'intercanvi d'amenaces entre els EUA i l'Iran
Fa tan sols unes setmanes la fragata Méndez Núñez atracà a Palma. Escortava el portaavions nord-americà Abraham Lincoln, amb qui forma part d’un grup de combat per millorar la interoperativitat i l’ensinistrament conjunt. Des d’abril i fins a l’octubre les naus havien de travessar la Mediterrània, el mar vermell, l’oceà Índic, el mar de la Xina i el Golf Pèrsic. Una travessa, però, que s’ha vist interrompuda per l’augment de les tensions entre els Estats Units i l’Iran. El ministre d’Exteriors en funcions, Josep Borrell, assegura que el Govern ha pres la decisió de retirar la fragata després d’analitzar totes les conseqüències que això implica.
Mentre el portaavions es dirigeix cap a l’Orient Pròxim per pressionar l’Iran, la fragata romandrà a la zona sense travessar el Golf, amb el propòsit de reenganxar-se al grup de combat quan reprengui la seva ruta. Els esforços de la Unió Europea se centren ara a salvar el pacte nuclear amb l’Iran. Els seus titulars de defensa es reuneixen avui a Brussel·les.
El secretari d’estat dels Estats Units, Mike Pompeo es reunirà amb el ministre de relacions exteriors de Rússia, Segey Lavrov. Una trobada que es produeix amb motiu de l’augment de les tensions d’ambdós països sobre l’Iran. El Govern de Trump ja ha anunciat que enviarà 120 mil militars a l’Orient Pròxim en cas que l’Iran ataqui.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat