Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

22 alumnes han elaborat aqueta recepta amb porc negre i patata vermella eivissenca antiga, és a dir, els ingredients originals
L’Institut Isidor Macabich d’Eivissa celebra avui la darrera jornada gastronòmica del curs de plats tradicionals eivissencs que organitza el grau de Formació Professional de cuina i gastronomia. Després del sofrit pagès, el bullit de peix i de la ‘borrida‘ de rajada, avui ha arribat el torn de la frita de porc.
22 alumnes han après avui a cuinar aquest plat típic eivissenc que en origen s’elaborava el dia de la matança a l’hivern. A banda d’alls, pebrera i pebrassos han elaborat la frita amb el porc negre i la patata vermella eivissenca antiga, és a dir, els ingredients originals. Es tracta de la quarta i la darrera jornada gastronòmica de cuina d’Eivissa que organitza per primera vegada l’institut.
Actualment, una quinzena d’explotacions a Eivissa es dediquen a la cria del porc negre pitiús, raça de carn més saborosa i sucosa que la de capa blanca i que el 2013 va ser inclosa en el catàleg d’agrupacions racials de les Illes Balears.
La recepta de frita de porc es podrà tastar avui dins un menú que, com cada divendres, ofereix el centre a un preu tancat de 14 euros.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"