Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Un helicòpter fumigarà 1.650 hectàrees forestals amb un producte biològic, incloses les zones afectades pel cap de fibló
Si la meteorologia acompanya, aquest dimarts començarà a Menorca un tractament aeri per lluitar contra la processionària del pi. El tractament durarà dos dies i es farà en zones forestals debilitades degut a incendis, afectades pel passat cap de fibló, o molt afectades per la processionària i on hagi perill de mortalitat del pi.
L’anunci del Govern ha generat opinions contraposades entre empresaris i entitats mediambientals. La darrera fumigació aèria es va fer l’any 2014.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania