Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Els treballadors reben una formació i, a poc a poc, s'especialitzen en la reparació de petits i grans electrodomèstics
El qui té un aparell que ja no utilitza el duu a un punt de recollida de Son Bugadelles. Així ho han fet els veïns de Calvià durant el 2021. El tinent de batle de Transparència, Innovació i Serveis Econòmics del municipi, Marcos Pecos, explica que s’han recuperat “3.200 quilos per intentar reduir la quantitat de residus que es generen i que contaminen, també generar un consum més responsable amb el medi ambient”.
I des del punt de recollida del polígon, passen a la Fundació Deixalles d’Inca, on es recupera el 40% de tot el que hi arriba. Els treballadors reben una formació i, a poc a poc, s’especialitzen en la reparació de petits i grans electrodomèstics. Allò que no es pot tornar a emprar es recicla, però les peces queden per a futures reparacions. Tot el que s’ha arranjat es ven a la botiga amb garantia per un any i l’etiquetatge correcte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància