Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Deixalles repara els electrodomèstics i els dona una nova vida
Rentadores arreglades per deixalles que després es venen com a electrodomèstics de segona mà.
51Fundació Deixalles fa una crida perquè la gent contacti amb ells quan han de llençar qualque electrodomèstic o perquè els duguin als seus punts verds. Als tallers els reparen i els tornen a vendre a preus molt assequibles.
Les estanteries ja estan plenes amb tot tipus d’aparells. Però n’hi hauria d’haver més. Sobretot en aquestes dates, quan molts s’han comprat electrodomèstics nous.
El que cerca la majoria són rentadores, aquí les reparen i les proven durant 2 o 3 dies abans de vendre-les. I totes tenen garantia. Els petits aparells, aspiradors i microones, també estan molt demandats. Fundació Deixalles lamenta, però, que la gent no els té en compte quan han de canviar algun electrodomèstic i demanen més col·laboració.
Des del 2 de gener fins dia 16 s’han reutilitzat 23.544 quilos de material, cosa que significa 88,3 tones d’emissions de CO2 o l’equivalència a 42 cotxes circulant durant un any.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061