La pesca professional i recretiva, el sector nàutic, la contaminació de les aigües i la pressió demogràfica que causa el turisme són els problemes que amenacen la mar balear, segons la Fundació Marilles. Davant aquestes amenaces, l’entitat, amb el suport de fundacions d’Holanda i Suïssa, demana la implicació dels actors balears.
D’un pressupost de 650.000€, la major part es destinarà a millorar les àrees marines protegides. Per això, diuen, és essencial que els ciutadans de les Balears coneguin aquestes reserves marines.
Educar en el medi marí és una altra prioritat per a Marilles, a través d’excursions, visites i tallers. Entre d’altres projectes, també preveuen un fons per a les situacions d’emergència de la fauna marina.
Amb aquestes actuacions, Marilles pretén arribar a un equilibri entre la prosperitat econòmica i el medi marí de les Illes Balears.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui