Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La convocatòria d'enguany té un pressupost de 37.000 euros, el mateix que l'any passat
Durant tres setmanes, Juan Escudero treballa al taller de gravat de la Fundació Pilar i Joan Miró, on ha trobat totes les eines per dur a terme el seu projecte. Ell va rebre el Premi d’Edició Pilar Juncosa i Sotheby’s 2020, dotat amb 20 mil euros. Escudero reconeix sense aquest premi no hagués pogut dur a terme el seu projecte.
Més de 500 artistes han gaudit d’aquest premi i de beques que ara es tornen a convocar i que tenen un pressupost de 37.000 euros, el mateix que l’any passat. Aquests beques i premis foren s’engegaren l’any 1993 per iniciativa de Pilar Juncosa i amb el recolçament econòmic de la casa de subhastes Sotheby’s.
La convocatòria d’enguany estableix 7 categories diferents. Una nova oportunitat per a molts d’artistes que, com Juan Escudero, podran fer realitat el seu projecte.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys