Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

La convocatòria d'enguany té un pressupost de 37.000 euros, el mateix que l'any passat
Durant tres setmanes, Juan Escudero treballa al taller de gravat de la Fundació Pilar i Joan Miró, on ha trobat totes les eines per dur a terme el seu projecte. Ell va rebre el Premi d’Edició Pilar Juncosa i Sotheby’s 2020, dotat amb 20 mil euros. Escudero reconeix sense aquest premi no hagués pogut dur a terme el seu projecte.
Més de 500 artistes han gaudit d’aquest premi i de beques que ara es tornen a convocar i que tenen un pressupost de 37.000 euros, el mateix que l’any passat. Aquests beques i premis foren s’engegaren l’any 1993 per iniciativa de Pilar Juncosa i amb el recolçament econòmic de la casa de subhastes Sotheby’s.
La convocatòria d’enguany estableix 7 categories diferents. Una nova oportunitat per a molts d’artistes que, com Juan Escudero, podran fer realitat el seu projecte.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat