Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

Signat el conveni que compromet IB3 a difondre durant 30 dies totes les activitats que duu a terme aquesta entitat mediambiental, entre aquestes la recuperació de les espècies de les Illes Balears
La Fundació Palma Aquàrium serà protagonista aquest mes de setembre de la campanya ‘Tots Donam una Mà‘. Aquest dijous s’ha signat el conveni que compromet IB3 a difondre durant 30 dies tota l’activitat que duu a terme aquesta entitat mediambiental.
La Fundació Palma Aquàrium desenvolupa activitats de millora del medi ambient amb accions d’intervenció directa, recerca i divulgació. I contribueix especialment a la conservació de la naturalesa de l’arxipèlag, mitjançant el rescat i la recuperació de les espècies de les Illes Balears, a més de la restauració dels espais naturals degradats.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13