Ha estat per primera vegada i n'han fabricades gairebé 5.000, al Centre Especial d'Ocupació Lligall
La Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca s’ha encarregat d’elaborar, per primera vegada, les agendes escolars de disset centres educatius de l’illa. En concret, n’han fabricades 4.635. Ho han fet al Centre Especial d’Ocupació Lligall, una impremta on la majoria dels empleats són usuaris de la Fundació.
Es tracta d’un projecte que combina l’estaló de la integració social i laboral de les persones amb discapacitat, amb la conscienciació dels alumnes d’escoles i instituts, tal com han exposat la consellera de Benestar Social i vicepresidenta de la Fundació, Bàrbara Torrent, i l’encarregat de Lligall, Toni Nieto.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre