Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'entitat dedicada al mecenatge garanteix els 150.000 euros d'aval per formalitzar la inscripció; el club recupera el sostre de 800 abonats
El debut de l’Hestia Menorca a LEB Or avança amb pas ferm en els aspectes econòmic i social. La Fundació Rubió s’ha fet càrrec de l’aval de 150 mil euros per inscriure l’equip a la categoria i els abonats al projecte ja són 800.
Els fonaments del primer projecte de l’Hestia Menorca a LEB Or ja tenen la consistència econòmica que requereix el tràmit principal a realitzar: la inscripció a la categoria. La Fundació Rubió ha garantit l’aval de 150 mil euros al club. Aquest acord amb l’entitat privada dedicada al mecenatge cultural, científic i esportiu permetrà el club de Bintalfa formalitzar l’ascens.
El director general del club, Miki Ortiz, ha confimat també que durant la setmana que ve es farà el pagament de la quota de 36.000 euros, tot i que hi ha de marge fins dia 14 de juliol. D’altra banda, l’Hestia ha recuperat el sostre de 800 abonats que va tenir en l’època pre-COVID, la majoria a través de la pàgina web. La jerarquia ACB de molts dels seus rivals és una ganxo inqüestionable.
Amb la consolidació de les potes econòmica i social, la direcció esportiva del club treballa en la configuració de la plantilla. Noms confirmats, de moment no n’hi ha cap. El nivell econòmic en què es mou el mercat LEB Or frena, per ara, el tancament de qualsevol gestió.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo