Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Nou creadors participen en el primer programa de residències artístiques
Eivissa té, des d’aquest mes, una nova proposta cultural… La Fundació Ses 12 Naus ha presentat aquest dimarts el seu nou espai al polígon industrial de Can Bufí. Ofereix un programa de residències artístiques, que servirà perquè creadors d’art contemporani arribats de tot el món passin vuit setmanes a l’illa pitiüsa i elaborin les seves obres.
En la primera trobada, anomenada ‘ses Figueretes’, han convidat 9 artistes, que muntaran una exposició final dia 13 d’abril. Els responsables de la fundació esperen rebre el suport d’empreses i administracions locals per consolidar aquesta proposta, que serà oberta al públic. Hem recollit l’opinió de la fundadora de Ses 12 Naus, Ángeles Ferragut, i l’artista resident Andrés Izquierdo.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027