Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Un únic concessionari s'ocuparà de les deixalleries i del tractament de voluminosos
La futura planta de tractament de residus voluminosos serà de titularitat pública i no dependrà del contracte de gestió del servei, que va quedar interromput amb l’incendi de la planta de Càritas.
Ara, el Consorci de Residus haurà de negociar amb els Ajuntaments de Menorca com finançarà les obres, i on construirà les instal·lacions, que fins ara ocupaven uns terrenys municipals de Maó.
Pel que fa a la gestió de servei, serà un únic concessionari que s’ocuparà de les deixalleries i del tractament de voluminosos, i no per separat com fins ara, a la qual Càritas també es podrà presentar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana