La dansa ha omplert el Teatre Principal de Maó. Més de 600 persones varen gaudir aquest dijous de la gala de dansa, que va reunir estrelles internacionals de sis companyies diferents. Una cita que promet convertir-se en anual.
La Gala Menorca Danse va crear coa, va omplir el Teatre i va demostrar, un any més, l’interès que desperta a Menorca i en els visitants aquesta disciplina artística.
A l’escenari, van brillar ballarins i ballarines procedents de companyies de Los Angeles, NovaYork, Holanda, Portugal, Madrid i Amberes. A la darrera, hi resideix HéctorFerrer, ballarí del Royal Ballet of Flanders, i que coneix Menorca de manera molt especial: els seus records estiuencs d’infantesa són a Sant Climent.
L’espectacle va encisar les més de 600 persones que es van congregar al Principal per gaudir d’un vespre de dansa, que ja arriba a la tercera edició.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina