Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Més de 600 persones varen gaudir de la gala de dansa, que va reunir estrelles internacionals de sis companyies diferents
La dansa ha omplert el Teatre Principal de Maó. Més de 600 persones varen gaudir aquest dijous de la gala de dansa, que va reunir estrelles internacionals de sis companyies diferents. Una cita que promet convertir-se en anual.
La Gala Menorca Danse va crear coa, va omplir el Teatre i va demostrar, un any més, l’interès que desperta a Menorca i en els visitants aquesta disciplina artística.
A l’escenari, van brillar ballarins i ballarines procedents de companyies de Los Angeles, Nova York, Holanda, Portugal, Madrid i Amberes. A la darrera, hi resideix Héctor Ferrer, ballarí del Royal Ballet of Flanders, i que coneix Menorca de manera molt especial: els seus records estiuencs d’infantesa són a Sant Climent.
L’espectacle va encisar les més de 600 persones que es van congregar al Principal per gaudir d’un vespre de dansa, que ja arriba a la tercera edició.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar