Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Ho fa amb una exposició col·lectiva de cinquanta artistes
La galeria Espacio Micus d’Eivissa compleix 20 anys i ho celebra amb una exposició col·lectiva de 50 artistes. Tots ells han estat protagonistes de les mostres que ha organitzat durant tots aquests anys Katja Micus, la filla del pintor alemany Eduard Micus.
Enmig del camp i amb una arquitectura que s’adapta a la natura que l’envolta, trobam la galeria d’art Espacio Micus. La va dissenyar el pintor Eduard Micus fa 30 anys per mostrar la seva obra i celebrar esdeveniments culturals. Quan va morir la seva filla va convertir l’espai en galeria.
Per celebrar l’aniversari Katja Micus ha organitzat una mostra que resumeix aquests vint anys amb les obres dels artistes que s’han exposat. Predomina l’art abstracte, sobretot la pintura, però també hi ha escultura i fotografia.
A la mostra es poden veure obres com aquesta d’Erwin Bechtold o altres d’Alfred Haberpointer, Helmut Buch, Joan Hernández Pijuan, Stella Rahola o Bialas. Molts d’ells artistes relacionats amb Eivissa. A més de les creacions del mateix Eduard Micus. La mostra es podrà visitar fins a final d’any els diumenges al matí o amb cita prèvia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola