Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Alguns consumidors opten per comprar abans i congelar per evitar l'encariment
Arriben les festes i alguns productes s’encareixen. Ho hem comprovat al Mercat Nou d’Eivissa. La gamba fresca d’Eivissa ha passat dels 45 euros el quilo als 70; ara bé, segons la mida hi ha parades que demanen més del doble, i s’arriba a pagar a 95 euros el quilo. Per evitar això n’hi ha que compren abans i congelen.
Tot i això, a les peixateries asseguren que l’augment dels darrers 30 dies ha estat el normal de Nadal, amb preus pareguts al de l’any passat. Un encariment que també es reflecteix a les carnisseries.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància