Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Xefs prestigiosos de les quatre illes i de la Península ofereixen els seus consells a l'hora de tractar el producte local
Fins a 10 estrelles Michelin s’ajunten aquest dilluns a Eivissa en la quarta edició del Fòrum de la Gastronomia de la Mediterrània. Xefs prestigiosos de les quatre illes i de la Península ofereixen els seus consells a l’hora de tractar el producte local de les Pitiüses. Durant el matí han elaborat plats en homenatge a les receptes tradicionals d’Eivissa i Formentera amb producte local.
Hem vist com s’elabora a la manera tradicional un sofrit pagès i una versió revisada més a l’avantguarda d’un restaurant d’Eivissa. També hem vist com es fa el cuinat. Diferents xefs de les illes han fet demostracions culinàries de com fer borrida de ratjada o la caldereta de llagosta i una ensalada pagesa amb peix sec.
Durant la tarda han continuat les exhibicions, intervenint xefs de la península amb estrelles Michelin com Elena Arzak o Eduard Xatrula. Tots han destacat la qualitat dels productes pitiüsos, la senzillesa en l’elaboració dels plats i la importància del contacte directe que el cuiners tenen aquí.
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia