Amb 175 paradetes, aquest mercat mai n'havia acollides tantes
La celebració de l’esperit balear, de la nostra cultura i tradició pròpia, són protagonistes de la diada d’aquest diumenge. És dia primer de març, el Dia de la Illes Balears, amb més de 300 activitats programades arreu de l’arxipèlag aquests dies.
Un dels punts que més gent atreu és el mercat tradicional, ubicat al passeig de Sagrera de Palma i els voltants. Consta de més de 175 paradetes enguany. Mai n’hi havia hagudes tantes. El més cercat són les paradetes gastronòmiques, on hi ha representació d’altres regions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions