Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Les pèrdues en alguns casos es xifren entre el 25 i el 30 per cent de la collita, tot i que puntualment poden ser superiors
La gelada de la passada matinada ha fet mal al conreu de la vinya, especialment a la zona del Raiguer de Mallorca. Els danys causats per les baixes temperatures han estat molt diversos, segons on és la vinya, però els experts asseguren que en alguns casos les pèrdues seran elevades.
Els efectes de la gelada són molt evidents a una de les vinyes de la varietat Manto Negro que Ca’n Verdura Viticultors té al Pla de Buc de Santa Maria. En aquesta vinya les pèrdues es xifren entre el 25 i el 30 per cent de la collita. L’estació meteorològica de Binissalem ha registrat una temperatura mínima d’1,2 graus negatius que s’ha mantingut durant bona part de la passada matinada fent que les fulles de molts ceps s’hagin acabat cremant.
Encara és prest per saber com ha afectat la gelada les vinyes del Raiguer, però en alguns casos la davallada de la producció es calcula que serà encara més important.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat