Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Espanya registra prop de 315.000 contagis i més de 28.000 morts, i en la darrera setmana les víctimes han estat 16
En les darreres 24 hores, els nous casos arriben pràcticament als 1.900. Des que va començar la pandèmia, Espanya registra prop de 315.000 contagis i més de 28.000 morts, i en la darrera setmana les víctimes han estat 16. Unes dades que corresponen a divendres passat i que estan pendents d’actualització a la roda de premsa que avui horabaixa oferirà Fernando Simón.
A Catalunya, les darreres dades del Departament de Salut de la Generalitat indiquen que s’han notificat 863 casos nous, tots confirmats per proves PCR, i cinc morts en un dia.
I a Aragó, on els contagis ja se situen per damunt dels 600, segons les estadístiques del Ministeri de Sanitat, en les pitjors setmanes d’aquesta segona onada, cada positiu de covid-19 ha contagiat fins a tres persones més.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions