Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La Fiscalia investiga l'actuació de la policia catalana d'aquest cap de setmana
La generalitat defensa l’actuació dels Mossos, i es mostra sorpresa per la reacció del Govern central. És la resposta a les advertències que rebé ahir la Generalitat per part del Govern central, en forma de carta, en què demanaven explicacions sobre la inacció dels Mossos davant els talls de carreteres que efectuaren el cap de setmana membres dels CDR.
El Govern central reitera que actuaran en funció dels fets que tenguin lloc a Catalunya, tot i que de moment descarten l’aplicació del 155.
A l’horitzó, el Consell de Ministres que s’ha de celebrar a Barcelona dia 21 de desembre. Aquest dimarts mateix Ábalos qüestionava la seva conveniència, però Moncloa s’afanyava a confirmar que sí que se celebrarà.
El dia 21, quan es compleix un any de les eleccions a Catalunya i coincidint amb el consell de ministres, hi ha convocada una aturada de país. S’inspira en les protestes dels Armilles Grogues de França.
PP i Ciutadans insisteixen a demanar l’aplicació del 155. VOX ha presentat avui una querella per rebel.lió contra Torra davant el Suprem. Adverteixen que actuaran contra el Govern central si no actuen a Catalunya.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat