Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
El Consell de Ministres en funcions ha sol·licitat al Tribunal Constitucional que adverteixi el Parlament català sobre l'incompliment de diferents sentències
La Generalitat ja ha retirat tots els llaços grocs de les conselleries. Ho ha fet abans de les 15 hores, el límit que havia posat la Junta Electoral Central.
D’altra banda, Ciutadans ha demanat a la Fiscalia que investigui el vincle entre el president Quim Torra i els membres dels CDR detinguts.
I el Consell de Ministres en funcions ha sol·licitat al Tribunal Constitucional que adverteixi el Parlament català sobre l’incompliment de diferents sentències. També demana que s’anul·lin diversos acords de la cambra, un contra el Rei i un altre en què defensa el dret a l’autodeterminació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT
El tram ha quedat precintat a l'espera que els arqueòlegs determinin el valor de la cova, que es troba pròxima al jaciment de Rafal Rubí, patrimoni mundial de la humanitat