Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La destitució de Luis Manuel Martínez s'ha aprovat aquest dijous horabaixa, just després de conèixer-se la sentència
Imatge d'arxiu de les Corts Valencianes.
39El govern valencià ha fet cessar aquest dijous de manera immediata el subsecretari de la Conselleria de Justícia, Luis Manuel Martín Domínguez, de Vox, després que la titular del departament, Elisa Núñez, hagi conegut avui mateix que aquest alt càrrec va ser condemnat per violència de gènere el 2011.
Així ho ha anunciat la portaveu del Consell i consellera d’Hisenda, Economia i Administració Pública de la Generalitat Valenciana, Ruth Merino, acompanyada per la consellera de Justícia, després d’una reunió extraordinària del ple del Consell celebrat avui horabaixa.
“Es tracta d’una fallida de la confiança absoluta per part de la consellera de Justícia, en no tenir coneixement d’aquests fets greus”, ha subratllat Merino, i ha avançat que en el ple ordinari del pròxim dimarts es nomenarà el nou subsecretari de Justícia.
La destitució d’aquest alt càrrec s’ha aprovat poc menys de dos mesos després del seu nomenament a final de juliol. Un altre representant de Vox, el que va ser candidat a la Generalitat i posteriorment cap de llista al Congrés per València, Carlos Flores, també va ser condemnat en 2002 per violència de gènere i vetat per la direcció del PP per al pacte de govern amb el seu partit en el govern autonòmic.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061