Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El recorregut l’han fet en un bus de l’EMT, en dos tricicles i en una furgoneta
Nadal ha arribat un poc abans per als prop de cinquanta usuaris de la llar d’ancians del Consell de Mallorca. Tots junts han recorregut el centre de la ciutat en una sortida festiva que combina nadales, somriures i molta il·lusió. Els residents han gaudit del passeig en un autobús de l’EMT, amb dos tricicles de Bicis Sense Edat, de la fundació Mallorca Integra, i una petita furgoneta.
Des de General Riera fins a Cort, passant pel passeig de Mallorca i Jaume III, el grup ha avançat entre cants, nadales improvisades i mirades que brillaven com els arcs i garlandes que il·luminen els carrers. Per a molts, la sortida ha estat una finestra oberta a records d’altres festes, una estona per respirar l’ambient de Nadal i, sobretot, per compartir-lo.
És la segona vegada que s’organitza una iniciativa tan especial a l’IMAS, que vol acostar la ciutat als qui ja no hi poden passejar amb la mateixa facilitat. I, per uns minuts, els llums no només han il·luminat Palma: també han encès emocions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera