X

La gent gran de la llar d’ancians de l’IMAS surt a veure els llums de Nadal

El recorregut l’han fet muntats a un bus de l’EMT, en dos tricicles i una furgoneta

01/12/2025

La gent gran de la llar d’ancians de l’IMAS surt a veure els llums de Nadal

32

El Nadal ha arribat un poc abans per als prop de cinquanta usuaris de la llar d’ancians del Consell de Mallorca. Tots junts han recorregut el centre de la ciutat en una sortida festiva que combina nadales, somriures i molta il·lusió. Els residents han gaudit del passeig en un autobús de l’EMT, dos tricicles de Bicis Sense Edat, de la fundació Mallorca Integra i una petita furgoneta.

Des de General Riera fins a Cort, passant pel passeig Mallorca i Jaume III, el grup ha avançat entre cants, nadales improvisades i mirades que brillaven com els arcs i garlandes que tenyien els carrers. Per a molts, la sortida ha estat una finestra oberta a records d’altres festes, una estona per respirar l’ambient de Nadal i, sobretot, per compartir-lo.

És la segona vegada que s’organitza una iniciativa tan especial a l’IMAS, que vol acostar la ciutat als qui ja no hi poden passejar amb la mateixa facilitat. I, per uns minuts, les llums no només han il·luminat Palma: també han encès emocions.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT