Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els conductors dels autobusos reconeixen que els majors no dominen encara els transbordaments
128
Fa gairebé un mes que van entrar en vigor els canvis al servei de bus de la EMT de Palma. El 18 de desembre passat es posaren en marxa 6 línies noves i se’n van modificar altres 19.
Els primers dies hi va haver un allau de queixes d’usuaris, que persisteixen a dia d’avui, sobretot entre el col.lectiu de persones majors.
Segons ha explicat a IB 3 Ràdio el portaveu del comitè d’empresa de l’EMT, Toni Puig, “la gent gran encara té dificultats per adaptar-se al canvis, sobretot en els transbordaments “. Fins ara, i segons Puig, la major part de les consultes dels ciutadans han estat pel canvi en la numeració de les línies.
Molts dubtes el primer dia de la nova EMT
L’Ajuntament de Palma fa un balanç positiu dels primers dies d’implantació de les noves línies de l’EMT
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat